Top 1 melodii

M-a întrebat Robert, fiul meu cel mare, ce melodie din toate timpurile îmi place cel mai mult. Adică să realizez un Top 1 personal.

Nu vă dați seama ce greu e să alegi un singur cântec dacă-ți place multă muzică! (Sau vă dați seama dacă încercați și Dvs.) După câteva luni de zile de la întrebare m-am decis:

  1. Ace of Base – All that she wants

Recunosc, alegerea mea este oarecum biased, fiind melodia de pe locul 1 din European Top 20 în prima săptămână în care am avut MTV pe cablu TV, prin 1993 parcă. Dar dacă mi-a rămas la suflet [expresie], ce să fac.

Permițându-mi-se o extindere la Top 3, aș adăuga două piese parcă total unrelated, dar asta rezultă parcurgând și ordonând lista mea cu selecții personale:

  1. Ace of Base – All that she wants
  2. Basshunter – Every morning
  3. DJ Sava – Tenerife

În final, extinzând la artiști (pentru întreaga lor creație/figurație) clasamentul meu ar arăta cam așa:

  1. Shakira
  2. Basshunter (again!)
  3. Inna

Alții ce-ar zice?

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Muzică and tagged . Bookmark the permalink.

Add a reply

