Schimbări

Am trecut pe Orange. Mă enerva stilul de ofertat al celor de la Telekom: una vorbeam, alta vedeam în contractul de semnat (creșteri de preț după perioada contractuală). Pierdere de vreme cu povești. (Soția mea e pe Orange de multă vreme și ei nu i se întâmplă așa.)

Cu această ocazie am implementat și cealaltă schimbare. Și nu regret: iOS suportă relativ bine persoanele Microsoft-focused. Mai puțin faptul că iCloud (încă) nu știe să tragă favoritele direct din Edge, ceea ce înseamnă că a trebuit să le import în Chrome și apoi să-l setez să le sincronizeze de acolo. Problema e că dacă mai adaug un URL ca favorit în Edge n-am cu ce-l sincroniza automat pe Chrome – trebuie să reimport manual – ca apoi iCloud să-l sincronizeze cu Safari pe mobil. Oh well, nu poate fi totul perfect, mă gândesc.

20170326_193343000_iOSÎn rest, totul bine și frumos la câteva zile de la mișcare. Configurările au mers destul de smooth, am tot ce-mi trebuie. Și și ce nu-mi trebuie: unele aplicații Apple încă nu pot fi eliminate complet de pe ecran și nu înțeleg de ce: de exemplu, am putut elimina aplicația Mail, înlocuind-o cu Outlook, dar nu pot o șterge pe cea de Sănătate. Oh well, again.

Totuși, trebuie să menționez că în sfârșit așa am rezolvat și o problemă importantă a developerului din mine, că de când Safari browser nu mai există pe Windows nu mai aveam cum testa rapid un HTML sau JavaScript în lumea Apple. (Și aceasta a ajutat la înclinarea balanței când am luat decizia de a achiziționa un device cu iOS vs. unul cu Android.)

PS: Poate că pe Jet Black se văd amprentele dar după câteva zile de utilizare maximă nu se vede nicio zgârietură cu ochiul liber, chiar forțat. Și dacă ar fi vreuna, who cares?! Important e că e negru adevărat, inclusiv pe margini, permițându-mi să mă concentrez la funcționalități – acelea par deocamdată a fi chiar foarte interesante, inclusiv în cadrul aplicațiilor pe care le aveam și pe Windows Phone! (Am fost realmente surprins!) 🙂

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Computere și Internet and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Schimbări

  1. Pingback: Microsoft va vinde Android | Sorin Dolha's Blog

Add a reply

