Garanție Dell în provincie

Când cumpărați din provincie produse Dell de pe EvoMag (sau un magazin online similar) din București (după părerea mea, EvoMag e o alternativă foarte bună la Emag, cu stocuri mai mari și produse mai diverse, dar probabil fără showroom în orașul Dvs.) v-ați putea întreba așa: Oare pentru o problemă ce ar putea apărea în perioada de garanție mă voi putea adresa direct unui service autorizat Dell din orașul meu? Sau trebuie să trimit produsul înapoi la București, necesitând curier, timpi lungi de așteptare, etc.?

Le-am scris aceste întrebări celor de la EvoMag înainte să cumpăr un notebook de la ei în 2015, și mi-au răspuns că da, în cazul unei probleme va trebui să le trimit produsul, iar ei vor apela la service-ul autorizat. (Urât.) M-am gândit așadar mult înainte să-mi asum riscul cumpărăturii, dat fiind că era vorba de computerul pe care urma să lucrez zilnic, și am putut doar să sper să nici nu fie cazul să aflu dacă am riscat mai mult decât trebuia.

Totuși, speranța se pare că n-a fost suficientă. Pentru că în acest an au apărut mici probleme. Nu esențiale, nu foarte deranjante, dar nah, rezolvabile și… de rezolvat. Însă nicidecum nu puteam apela la metoda trimiterii; ar fi durat, pur și simplu, prea mult, iar eu, așa cum spuneam, aveam nevoie de notebook în fiecare zi și nu aș fi vrut, nici măcar temporar, să lucrez pe o mașină mai veche și să mă enervez că n-are SSD ș.a.m.d.

Noroc că am sunat un prieten care mi-a spus să întreb totuși la un service Dell autorizat din oraș, fiind sigur că s-ar putea rezolva problema fără să las computerul la ei mai mult de câteva ore și deci fără să fie necesară trimiterea notebook-ului la București. Lucru care, spre surprinderea mea, s-a dovedit adevărat! Așadar, nu ezitați: cumpărați produse Dell originale de oriunde din țară; service-ul Dell e pe bază de tag și e disponibil în orașul Dvs. sau în apropiere! (Mulțumesc încă o dată, Mircea!)

Pentru cei din Cluj-Napoca: One IT e service-ul autorizat Dell pe care vi-l recomand; nu faceți greșeala să mergeți la IIRUC Service doar pentru că ei par a fi specializați pe hardware Dell – am experimentat eu și mi-a displăcut total.

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Computere și Internet and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Add a reply

