Votez nenul de data asta

Nu am urmărit campania electorală, nici politica din ultima vreme. Pur și simplu nu mă mai reprezintă niciun partid mare din vremurile noastre: doctrina PSD nu se potrivește cu liberalismul din capul meu, PNL pentru mine e vinul (PNL anterior) combinat cu apa de canal (PDL, rupt, la origini, tot din cadrul unor socialiști), ALDE.ro are doctrina potrivită dar oamenii lor m-au tot dezamăgit în ultima perioadă.

Am descoperit însă și un partid relativ nou – USR – pe care o să-l votez de data aceasta, doar ca să văd cum e – în lipsă de altceva. Recunosc, m-am cam plictisit să votez null (nimeni nu prea mai vota ca mine și deci nu puteam transmite așa niciun mesaj).

Sigur, nu am fost de acord cu toate opiniile lui Goțiu, jurnalistul (ale cărui articole îmi apăreau destul de des prin feed-ul de pe Facebook), cel care – zic unii, n-am stat să verific – poate că s-a cam băgat în față pe lista candidaților la Senat de la Cluj (ori au decis unii așa, poate cu intenții bune, pentru imaginea partidului), dar nu-l consider nici om rău sau prost și nici nu simt că ar fi coruptibil.

Mesajul USR – o uniune de stânga-centru-dreapta care (spune singură că) s-ar destrăma odată ce dezideratul comun – schimbarea clasei politice cu una mai puțin coruptă – s-ar realiza m-a impresionat: “Hai să încerci și cu alții.” Sigur, ei continuă: “… alții. Care chiar știu despre ce vorbesc.” – dar asta mai vedem după.

(Și mi-a și plăcut site-ul lor din punct de vedere tehnic și ca design, comparându-l cu cele ale altor partide; le-am dat, în mintea mea, o șansă și celor mai mici.)

Unfriend me dacă vreți (înțeleg că mai nou lumea își cam ascunde opiniile politice pentru că altfel ar putea fi exclusă din grupul din care face parte, format fiind pe alte criterii), dar mie-mi place să șeruiesc opinii de tipul acesta, mai ales că decizia asta a fost luată în 20 de minute de căutare pe net – pregătirea mea pentru alegerile parlamentare 2016 n-a durat mai mult (îmi cer scuze dacă unii ar fi avut pretenții mai mari, am avut alte preocupări).

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Știri și politică and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Add a reply

