Intenție

Așa cum îmi anunțam prietenii pe Facebook luna trecută, intenționez să nu mai postez – o vreme – articole pe teme politice. Îmi păstrez însă opțiunea de a formula, eventual, puncte de vedere doctrinare sau juridice, inclusiv referitoare la situația politică, atunci când ar putea fi cazul – ca hobby personal separat.

De asemenea, menționez că aceasta nu înseamnă că nu mai sunt interesat de propria-mi țară: voi participa în continuare – dacă voi putea din punct de vedere tehnic – la orice scrutin electoral (eventual anulându-mi votul, dacă n-am o alegere acceptabilă), la orice discuții la o bere Smile, la mitinguri în piețe, etc. Dar consider că postările online nu (mai) merită (raportat la „investiție”), după cea mai recentă reevaluare personală a situației, în ansamblul ei.

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Știri și politică and tagged , . Bookmark the permalink.

Add a reply

