Prindem si noi autostrazile!

Am parcurs recent drumul dintre Sibiu si Cluj-Napoca. Ce am vazut m-a uluit: n-am mai vazut niciodata. Pe tot traseul se lucreaza din greu la autostrazile A1 si A3! Nu glumesc, sunt zeci de santiere! Si sunt partial finalizate si foarte bune si tronsoanele A2 Cernavoda-Medgidia, dar si A3 Bucuresti-Ploiesti (le-am parcurs pe amandoua). Poate ca totul e din motive electorale, dar se pare ca in sfarsit ne miscam mai repede. Acord, deocamdata, in aceasta directie, prezumtia de buna-credinta Ministerului Transporturilor. Autostrazile trebuie sa fie prioritare, altfel n-avem nicio sansa!

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Știri și politică and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Prindem si noi autostrazile!

  1. Andrei says:

    Eu merg des la Pitești și le văd de ceva vreme în lucru și avansând. Suntem destul de aproape să avem un Sibiu-Sebeș (ce mă interesează pe mine🙂. Dar și de la Sebeș încolo lucrul e destul de avansat. Timișoara-Arad e gata, Cernavodă-Constanța e aproape gata. București-Ploiești e ca și gata.
    Pot să spun că în câțiva ani mi s-a scurtat timpul cu o oră doar prin autostrăzile Cluj-Turda, centura Sibiu și centura Pitești. Dacă se deschide Sebeș-Sibiu se mai scurtează cu încă 25-30min
    Se pare că Anca Boagiu a fost singurul ministru al transporturilor care a reușit să demareze programul în forță. Restul, inclusiv Mitrea, Dobre, Orban, Berceanu, au fost foarte slabi în domeniu.

    • Sorin Dolha says:

      Sunt curios dacă noul ministru (habar n-am cum îl cheamă – ceea ce cred că e bine!) va continua în aceeași notă. Deocamdată pare că totul merge strună – muncitorii de pe șantiere păreau să chiar lucreze, n-am văzut dormitaci, am impresia că s-au și dat niște amenzi pentru întârzieri, deci pare că se trage în continuare (pentru tronsonul București-Ploiești parcă; acum e finalizat, l-am parcurs eu tot săptămâna aceasta). M-aș bucura foarte mult să văd că peste 1 an voi putea merge cu Robert pentru o tură cu metroul fără să plec cu noaptea-n cap de-acasă și fără să vomeze de prea mult chin pe drum la întoarcere.

Add a reply

