(Lipsă de) memorie

Nu știu dacă am mai postat despre memoria mea întrucât are un atribut esențial: deseori lipsește, exceptând situațiile referitoare la software development, unde parcă intră în alt mod de lucru. Smile

Totuși, ca fapt divers, menționez că la un moment dat a trebuit să rezolv o problemă tehnică pe un Windows Server (nelegată de programare) și nu mi-am adus aminte bine dacă am mai avut sau nu de rezolvat problema respectivă și cu o altă ocazie. După câteva încercări nereușite de rezolvare, amintindu-mi că parcă mai rezolvasem ceva similar anterior, am dat o căutare pe Internet, folosind niște cuvinte cheie potrivite. Mă așteptam să găsesc o soluție pentru aceeași problemă oferită de cineva, altcuiva. Mare mi-a fost însă mirarea când am găsit propriul meu post, pe un anume forum, explicând exact aceeași problemă și primind un răspuns excelent de la un IT-ist. Apoi am găsit chiar și un articol pe blogul meu personal în care refeream acel forum item și povesteam despre rezolvarea problemei.

Nu mai știu însă exact care era problema! Open-mouthed smile

Actualizare: Asta era.

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Sănătate și întreținere and tagged . Bookmark the permalink.

Add a reply

