Sadomasochism (Romanian)

Se pare că indemnizația pt. copiii în vârstă de până la 2 ani se va reduce la 600 lei, ca mai înainte de a fi calculată procentual pe baza veniturilor din ultimul an. Deși mi se va aplica întocmai la fix mie, m-am hotărât să susțin această măsură și orice alte măsuri de acest gen, chiar și creșterea tuturor taxelor, întrucât, cred că România merită să sufere, având în vedere cât de mulți au pus botul la prosteala din predecesorii 2 ani electorali. Da, hai să suferim, așadar, în dictatura de dreapta anti-comunistă, anti-mogulistă, dar și anti-socială: eu o voi face cu bucurie!

PS: Chiar dacă ar spune unii că greșesc condamând (în subtext) puterea actuală pentru măsurile curente, deoarece oricum tot trebuiau plătite polițele pentru a se fi pus bază pe o creștere nesănătoasă a economiei în anii precedenți (în care, apropo, aceiași au fost preponderent la putere, mai cu o coaliție, mai cu alta), eu mă bucur că suferă din plin mai ales cei care au votat fără să cântărească lucrurile cu mintea lor, numai pe baza unor simpatii sau discursuri populiste: chiar dacă sufăr și eu și toți ceilalți cu ei, eu mă bucur că suferă ei (și știu destui care se încadrează)!🙂

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Știri și politică. Bookmark the permalink.

Add a reply

