Bun: Porc cu sos chili Yummy Yang (Romanian)

Am mâncat ieri prima dată la japonezii de la Yummy Yang (în Iulius Mall, Cluj-Napoca).

Mi-a plăcut foarte mult felul pe care mi l-am comandat: porc cu sos chili (n-am avut cu mine aparatul foto, pozele sunt de pe net). Mai greu a fost cu limba română (japonezele angajate au niscai probleme, dar a mers până la urmă.) Și deși a trebuit, în plus, să-mi iau chifle din altă parte (japonezii se respectă, nu servesc pâine: dar pentru mine era prea greu fără să bag și niște făionase la maț), mi s-a părut “super-extra”.

Așadar, dacă vă place picant și aveți încredere în gusturile mele (atenție: unii prieteni au spus că nu mai au, după ce le-am propus sushi de la alți japonezi) încercați: eu zic că merită! Au și pui sau vită în loc de porc, eu o să încerc din fiecare, cât de curând!

PS: Yummy Yang servesc și creveți, dar trebuie comandați dinainte (numărul de telefon este pe pagina Web).

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Mâncare și băuturi. Bookmark the permalink.

One Response to Bun: Porc cu sos chili Yummy Yang (Romanian)

  1. eli says:

    e mancare chinezeasca la yummy yang…..

Add a reply

