Ambiție (Romanian)

Nu înțeleg nicicum o parte din această știre (despre care am mai vorbit ieri pe Facebook):

Parchetul General a răspuns Camerei Deputaţilor că a decis neînceperea urmăririi penale în cazul „Elena Udrea”. Mai mult, Parchetul a găsit-o nevinovată pe Udrea de 8 capete de acuzare, cu toate că parlamentarii nu formulaseră la adresa ei decât 4.

Cum este oare posibil ca NUP-ul să fie dat pentru mai multe capete de acuzare decât cele pentru care s-a cerut cercetarea? Tehnic vorbind, s-a autosesizat Parchetul (avea acest drept?), sau cum poate fi explicată juridic situația? Oare mai există astfel de cazuri în jurisprudență?

Mă interesează acest lucru! (Serios!) Poate că dintr-o ambiție personală comparabilă cu ambiția arătată de Parchet în această cauză. Numai că eu n-am timp să stau acum să caut prin toată legislația, poate îmi răspunde cineva care știe deja răspunsul. Mulțumesc anticipat!

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Știri și politică. Bookmark the permalink.

Add a reply

