Amintiri din copilărie: caietul pionierului comandant de grupă (Romanian)

Căutând ceva documente privind radierea unui autoturism pe care l-au deținut anterior, părinții mei au găsit un caiet vechi, fără nume, despre care au spus că e de-al meu. Bazându-mă pe faptul că era marcat "Clasa a IV-a" și datele menționate pe primele pagini erau din 1988 a trebuit să accept și să confirm aceasta (deși nu-mi aminteam să fi avut asemenea caiet – incredibil cât de ușor e să uiți!)

Mama (care este învățătoare) mi-a reamintit totuși că am fost comandant de grupă pe vremea pionieratului comunist (mda, n-am fost de detașament: ce să-i faci) și că pe atunci o asemenea funcție trebuia să vină și cu niscai îndatoriri, precum ținerea unui caiet de activități de gen.

Caietul conține activități din clasa a patra (toate cele 3 trimeste – da, pe vremea aceea erau 3 trimeste, nu 2 semestre) și primul trimestru din clasa a cincea (ultima dată menționată fiind 4 decembrie 1989). La final, o pagină este ruptă – nu știu deci dacă a mai fost sau nu o activitate înainte de Revoluție (poate acea activitate era chiar Revoluția?)

Oricum, m-am distrat copios studiind paginile scrise suprinzător de frumos (parcă n-am scris eu – ah, eu am fost, dar între timp n-am mai avut ore de caligrafie, iar doctorii sunt singurii care pot înțelege hieroglifele mele curente). Am găsit și câteva greșeli gramaticale (damn!)

Apoi m-am străduit și am scanat toate paginile și le-am pus pe net, poate se mai distrează și alții. Tot înainte!

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Divertisment. Bookmark the permalink.

3 Responses to Amintiri din copilărie: caietul pionierului comandant de grupă (Romanian)

  1. Simona says:

    Foarte fain caietul! Stiu sigur ca e al tau. Nu dupa scris, ci dupa cum desenai masinile!🙂

  2. Sorin says:

    Hehe… într-adevăr. Iar perspectiva 3D era ca vai de ea (vezi picioarele unor mese). În plus, în unele desene se vede că foloseam idei din alte părți (probabil copiam de fapt desene întregi din reviste sau whatever, copyright-ul nu exista🙂; copiam ca și cu foaia de calc întrucât foile caietului erau un pic transparente: mi-a fost și greu să le scanez cât de cât OK!)

  3. Ovidiu says:

    Ar trebui sa desenezi acuma niste masini si mese, sa putem compara, hehe😀

Add a reply

