Care oraș este mai viu: Cluj-Napoca sau București? (Romanian)

Recent am postat un comentariu la o fotografie pe Facebook (din pagina I Love Cluj). Cineva spunea că orașul nostru “este cel mai viu oras din cate am fazut vreodata“. Interesant, însă n-am putut subscrie, din păcate (sau de ce nu, din fericire – întrucât am în topul meu personal este tot un oraș românesc: capitala; or fi și în străinătate orașe vii, dar trebuie să fie tot latine Petrecere).

Am vizitat anul trecut Bucureștiul și mi s-a părut un oraș super-OK, mult mai viu și întrecându-mi așteptările.

Cel puțin mie capitala mi-a dat o impresie foarte bună: oamenii mi se par cu adevărat europeni acum (poate e și un rezultat al intrării României în UE, iar capitala fiind oricum un oraș bine dezvoltat economic și poate cetățenii ei au vizitat multe locuri vestice din 2007 încoace și au urmat apoi exemplele bune)…

Oricum, am văzut un metrou civilizat, chiar dacă aglomerat, un parc Herăstrău plin de tineri la plimbare, pe jos, pe role, sau pe biciclete, străzi animate și magazine în care ți se zâmbește și ți se vorbește frumos. Ce mai, la fel ca în Cluj sau Timișoara, ori poate chiar mai bine! (Clujeni, nu mă înjurați, așa mi s-a părut mie, și vreau să fiu cât se poate de obiectiv, deși Clujul este și orașul meu!)

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Călătorie. Bookmark the permalink.

Add a reply