Cluj-Napoca, oraș 3D (Romanian)

Ovidiu (fratele meu) mi-a trimis azi o legătură către un sit: Norc.ro.

La prima vedere nu pare cine știe ce, situl având o interfață destul de simplistă. Dar analizând conținutul, mi-am dat seama că e ceva deosebit: multiple fotografii de 360 de grade din tot orașul Cluj-Napoca (și din alte orașe mari din țară) astfel încât se poate privi cam oriunde în oraș! Am văzut strada și blocul părinților, strada și blocul în care locuiesc (se văd și florile de pe geam), etc. Fotografiile par să fie din vara trecută. În orice caz, mi se pare foarte interesant, merită să dați o privire!

PS: Cred că proiectul meu Fotografii la întâmplare (Random Photos) rămâne cam fără scop (exceptând faptul că fotografiile din cadrul Norc.ro sunt din trecut, iar noi facem în fiecare lună noi fotografii)…

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Travel. Bookmark the permalink.

Add a reply

