Sandwich-uri triunghiulare în Cluj-Napoca (Romanian)

Când am vizitat anul acesta vestul Europei (Londra, Paris) am avut ocazia să încerc o serie de sandwich-uri numite de mine triunghiulare (datorită, desigur, formei, ați ghicit!). Sunt foarte bune, chiar dacă arată relativ simplu și sunt proaspete chiar dacă sunt împachetate într-o caserolă transparentă din plastic iar asta ar indica o eventuală conservare pe termen mai lung.

Ei bine, am găsit sandwich-uri de acest fel și în Cluj-Napoca și probabil pot fi găsite și în alte orașe românești: și anume, la Starbucks! Eu le-am zărit pentru prima dată în seara aceasta, la Starbucks în Iulius Mall, dar posibil să fi existat de mult! Păcat că deja cinasem când le-am zărit, altfel v-aș fi putut spune dacă și aici sunt proaspete sau nu.🙂

Actualizare: Am testat ulterior sandwich-urile și sunt la fel bune ca în Vest! (Prețul este însă de asemenea similar. :-))

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Mâncare și băuturi. Bookmark the permalink.

Add a reply

