Trenuri de bun simț (Romanian)

Am călătorit în acest weekend cu trenul până la Jibou și înapoi și pentru că în ultima vreme de fiecare dată când am folosit serviciile CFR a fost tot mai bine (și încerc să fiu cât mai puțin subiectiv), m-am hotărât să scriu un articol bun despre aceste îmbunătățiri.

La plecare am călătorit cu acceleratul București – Satu Mare. Mă așteptam, ca la urcarea în tren la Cluj-Napoca vagoanele (care deja au călătorit aprox. 500 km) să fie destul de murdare. În schimb erau destul de curate (s-au mai civilizat românii) iar coșul de gunoi din compartiment (deși aproape plin totuși) mai putea primi câte ceva, fiind mai mare decât de obicei (a fost schimbat). Vagoanele de clasa a 2-a erau cu 6 locuri în compartiment și foarte comode.

La întoarcere am venit cu două trenuri personale (cu schimbare la Dej Călători): primul (cu plecare la 03:50 din Jibou) a fost o Săgeată albastră, încălzită bine (deși trenul era pentru navetiști!) și am putut asculta muzică (nici prea tare ca să nu poți dormi, dar nici prea încet pentru a fi ascultată); al doilea un tren de tip mai vechi, venind de la Sighetu Marmației, curat și acesta și bine încălzit.

Vă invit așadar să mai lăsați mașina acasă și să încercați noutățile sistemului de căi ferate românesc: e incomparabil cu cel de acum doar câțiva ani! Călătorie plăcută!

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Călătorie. Bookmark the permalink.

Add a reply

