De la Paris la Lausanne (Romanian)

De dimineață am călătorit cu un TGV de la Paris până la intrarea în Elveția, în orașul Basel. În stația de cale ferată din Basel am văzut sute de suporteri de fotbal elvețieni (și câțiva cehi), întrucât seara se juca meciul de deschidere a campionatului european de fotbal chiar în acest oraș. Am călătorit apoi cu un ICE de la Basel până la Zürich, ca să testăm și trenurile germane. Mie mi-a plăcut mai mult ca TGV. Ca viteză, similar.

De la Zürich am venit către Lausanne cu un Inter-City normal, foarte asemănător cu Săgeata Albastră românească, mai puțin locurile pt. bagaje care erau mai mici, dar ne-am descurcat. De la Lausanne la Bussigny am venit cu un Inter-Regionale simpluț dar eficient.

Per total oricum Business Class-ul din România e cel mai tare tren. Obiectiv vorbind. Elveția are peisaje frumoase, dar parcă Austria tot e mai tare.

Vedeți și fotografii în albumul From Paris to Lausanne, June 2008.

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Călătorie. Bookmark the permalink.

Add a reply

