Paris, a doua zi (Romanian)

Am început cea de a doua zi din Paris cu o vizită pe insula din centrul Parisului, pe lângă Palatul Justiției și la catedrala Notre Dame. Am vizitat apoi piața St. Michel, cartierul latin și am trecut pe lângă Sorbona către Panteon. Ne-am întors în centru prin Grădinile Luxemburgului (foarte frumoase!).

Spre seară am trecut din piața Charles de Gaulles pe str. Champs-Elysee până la muzeul Luvru, prin mai multe locuri: zone comerciale cu magazine de haine, încălțăminte (de firmă sau mai puțin de firmă – cea mai scumpă haină a fost o jachetă bărbătească de 9690 Euro), ceasuri (cel mai scump 38000 Euro), restaurante (frumoase dar și ele destul de scumpe), parcuri și grădini diverse, case cu fațade frumoase și porți aurite. Am trecut desigur și prin piața Concorde, iar la Luvru piramida de la intrare și zonele adiacente sunt superbe.

PS: Am trecut pe lângă o reprezentanță Orange și am vrut să cumpărăm o cartelă pre-paid pt. a avea Internet prin rețeaua lor dar nu există această posibilitate. Cam stupizi. Deocamdată suntem limitați la date GPRS prin roaming, implicând costuri destul de mari, dar asta e, măcar bine că avem și asta.

Vedeți și fotografii în albumul Paris, June 2008 (fotografiile 20-70).

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Călătorie. Bookmark the permalink.

Add a reply

