Londra, ultima zi (Romanian)

În ultima zi petrecută la Londra (duminică) am zis că o lăsăm mai moale: am fost să mâncăm un British breakfast la un pub din cartier, apoi am făcut niște cumpărături la un supermarket din apropiere (ASDA).

După ce ne-am mai odihnit cam o oră și jumătate (că eram destul de obosit) am dat o tură cu mașina până în centru din nou, și am făcut o plimbare pe Tamisa cu vaporașul (transportul în comun) până la Canary Wharf, centrul de business londonez. Am mâncat la un restaurant spaniol din zonă, La Tasca, mâncare super bună și relativ ieftină.

Vedeți și fotografii în albumul London, May-June 2008 (fotografiile 164-185).

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Călătorie. Bookmark the permalink.

Add a reply

