Londra, ziua a treia (Romanian)

Azi am fost să ne preluăm biletele de tren la Eurostar (gara St. Pancras). A mers totul super rapid și frumos.

Apoi am vizitat British Museum, sau mai degrabă o parte a acestuia; oricum a durat multe ore. E ca un muzeu de istorie a lumii, organizat pe zone: greci, egipteni, romani, africani, sud- și nord-americani, china, japonia, india, arabia. Foarte frumos. Cele mai faine chestii au fost niște ceasuri deosebite. Vechi și/sau ciudate, dar interesante prin formă, mecanism sau alte caracteristici. Au fost și niște mumii expuse la partea cu egiptul. De la greci, foarte multe statui de la Panteon. Cred că au furat cu totul ce au găsit acolo, în război, întrucât din câte știm pe la greci nu mai sunt pe-acolo prea multe…

La ieșire ne-am cumpărat un Jumbo hot-dog (cu un fel de cârnaț în loc de crenvurști), foarte bun, însă alta e chestia: auzindu-ne, tipul care vindea (părea italian) ne-a întrebat dacă dorim ceapă (onions), traducând și în românește ("do you want ceapa?"). La final a zis și un "pofta buna" ca să fie clar, și noi am rămas cam binoclați. Nu știu cum de ni se întâmplă atâtea chestii legate de România sau de limbă (vedeți articolele precedente)! Mi se pare foarte ciudat! Și lui Victor i s-a părut la fel când i-am povestit, parcă în fiecare zi trebuie să ni se întâmple ceva legat de asta…

Mai târziu am fost cu Victor într-un pub londonez (știa el o zonă bună) să testăm mâncare tipică britanică (am luat fish and chips și bere). Apoi ne-am plimbat cu mașina și pe jos prin cartierul Richmond, apoi în Kensington. Super faine! După aceea am făcut o plimbare noaptea prin centru ca să vedem clădiri, foarte frumos luminate, excelent!

Vedeți și fotografiile în albumul London, May-June 2008 (fotografiile 99-163).

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Călătorie. Bookmark the permalink.

Add a reply

