Londra, prima zi (Romanian)

Prima impresie a fost că sunt la Cluj, întrucât la intrarea în aeroportul Luton era o baltă mare prin care, ca să ajungi la ușă, trebuia neapărat să treci. Înțelegem, de la ploaie. Era ceață când am ajuns, la aterizare am făcut rotații cu avionul deasupra Londrei cca 15 minute, iar apoi după ce am aterizat am mai stat 10 minute aiurea înainte de a putea parca.

Victor ne-a așteptat, a ajuns la timp🙂 La Victor acasă (în zona Wembley) e foarte frumos, ne-am cazat și ne-am relaxat. Casele sunt cam micuțe, zice Ioana.

Am mers până în Centru cu metroul, cam răblăgit săracu’, dar merge repejor.

Am vizitat Piccadilly street, parcurgând-o pe jos, apoi ne-am rotit pe lângă Palatul Buckingham și în interior am vizitat Royal Mews și Queen’s Treasures. Merită văzute.

Interesant: la muzeul Royal Mews, tipul de la ghișeul de bilete ne-a întrebat de unde suntem și aflând de România ne-a spus că știe de Nadia Comăneci, că a luat "perfect ten" (10) la gimnastică. Apoi, la muzeul celălalt, la Queen’s Treasures, o tipă de la security (care ne-a controlat gențile) zice (tot după ce află că suntem din România) că melodia României de la Eurovision i-a plăcut foarte mult!🙂

Vedeți și fotografiile în albumul London, May-June 2008 (fotografiile 1-62).

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Călătorie. Bookmark the permalink.

Add a reply

