De bine (Romanian)

Pentru că am tot scris diverse lucruri negative despre diverse instituții sau societăți din Cluj-Napoca cu care am avut tangență, iată că mai vine și vremea să scriu și câte ceva pozitiv:

  • Atex (redistribuitor de computere și alte echipamente IT) – deși n-am cumpărat de la ei, am făcut un upgrade de memorie dificil cu ajutorul lor pentru un computer Acer din 2006; dificil pentru că placa de bază nu suporta decât anumite cipuri de memorie mai vechi, iar ei au reușit să obțină așa ceva (și nu la mâna a doua); deși nu aveau pe stoc mi-au luat nr. de telefon și mi-au spus că mă mai sună; obișnuit cu serviciile românești, nu credeam să o mai facă (decât poate pentru a-și prezenta ceva ofertă nouă, cine știe pentru ce, peste ani), dar iată că m-au sunat și astfel am rezolvat o problemă pe care credeam că e deja prea târziu să o mai rezolv;
  • Firma de consultanță referitoare la actele necesare pentru preschimbarea permisului de conducere care este în blocul de lângă biroul Poliției Rutiere la care se face preschimbarea (pe aceeași parte a străzii cu Poliția, nu pe Albac ci pe străduța perpendiculară): când am ajuns la ei, nu aveau curent electric și nu m-au putut ajuta; dar m-au redirecționat la Auto Mircea, o firmă concurentă a lor (cel puțin teoretic); cel puțin teoretic, mi s-a părut un gest frumos; îmi pare rău că nu am reținut numele firmei;
  • Auto Mircea – am avut nevoie de la ei de o fișă a conducătorului auto dactilografiată (pentru preschimbarea permisului auto); mi-a plăcut modul în care m-au tratat și atmosfera destinsă de acolo; calitatea serviciilor a fost ireproșabilă (am putut cumpăra chiar și un dosar plic de la ei, că nu aveam) și prețurile rezonabile.

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Organizații. Bookmark the permalink.

Add a reply

