Reclame în autobuzele RATUC (Romanian)

Am călătorit ieri (în Cluj-Napoca) cu autobuzul 24 de la RATUC, din acela verde, cu scaune verzi și cu camere de luat vederi la scări și display la șofer. În plus acesta cu care am călătorit ieri avea un monitor pe care erau afișate video-reclame, al căror sunet era auzit în difuzoarele în care de obicei era (înainte) un radio.

Problema e că erau doar 3-4 video-reclame în total (a câte vreo 30 de secunde fiecare, maximum) și se repetau la infinit. Vă dați seama că pt. că am avut de mers din Mărăști până în Mănăștur, au fost în total vreo 30 de minute de vizionare, ceea ce înseamnă că am auzit fiecare reclamă de vreo 10-15 ori! M-am săturat până peste cap de piticii de la Unicredit-Țiriac, care anunțau adresele sucursalelor băncii din orașul nostru! Alți călători erau exasperați și ei!

Nu știu ce să zic, poate că merită ca RATUC să aibă contracte de publicitate de acest fel cu diverse firme, dar din moment ce nu sunt încă suficiente firme care să-și facă reclamă, eu zic că era suficient dacă reclamele rulau 2 minute (o dată fiecare), iar apoi măcar încă 2 minute (dar mai bine un pic mai mult, că oricum în general, un călător merge mai multe stații, altfel, pt. 1-2 stații ar fi mers pe jos) era pauză cu muzică sau pur și simplu… nimic!

O să încerc să dau o legătură către acest post și celor de la RATUC, poate fac ceva, că altfel s-ar putea să mă orientez spre taxi-uri de-acum înainte și poate la fel o să facă și alți călători și e păcat, că era plăcută călătoria cu autobuzul (mie personal nu-mi place să conduc și mă relaxează foarte mult dacă mă pot gândi la alte lucruri – ca de exemplu la cum aș putea să îmbunătățesc o arhitectură software pentru un proiect la care tocmai lucrez – în timpul unei călătorii mai lungi).

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Travel. Bookmark the permalink.

Add a reply

