Articole de Valentin Stan, în Jurnalul Național Online (Romanian)

De multe ori, la Antena 3, între orele 22 – 23 este invitat la emisiunea Sinteza Zilei un analist politic mai ciudat, după părerea mea, dar într-un sens foarte bun: Velentin Stan, zis și "omul cu laptopul", pt. că întotdeauna are cu el în studio un laptop din care extrage foarte rapid (uimitor de rapid) citate text sau audio/video (!) la obiect. De cel mai multe ori citatele sale sunt de felul următor: un citat dintr-un anume politician (care-o fi el, Băsescu, Tăriceanu, Geoană – nu contează, pe toți îi taxează), de la o anumită dată, spunând ceva și apoi un citat din același politician de la o dată ulterioară (de multe ori chiar de peste 1 an), spunând ceva 100% contrar primei afirmații. Ca să nu mai vorbim când taxează prostelile ăstora de prin politică, în special când prostelile respective tind să scadă punctele României în ceea ce privește imaginea ei în exterior.

Am căutat mai multe pe Internet despre Valentin Stan pt. că-mi place f. mult modul în care gândește și prezintă ceea ce gândește (are și un spirit comic deosebit) și am zis să pun și eu pe blog site-ul unde am găsit cele mai multe articole de-ale sale (presupun că e columnist): Jurnalul Național Online.

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Știri și politică. Bookmark the permalink.

Add a reply

