Muzică de fanfară în Parcul Central din Cluj-Napoca (Romanian)

În fiecare duminică, de la ora 17, în Parcul Central din orașul Cluj-Napoca puteți urmări live un concert de muzică de fanfară. Eu am fost azi pe-acolo, din întâmplare, dar ideea mi se pare foarte bună. Însă mi s-a părut că erau cam puțini privitori, așa că sper să ajut și eu un pic la popularizare – chiar merită să mergeți să vedeți, sună (și arată) foarte bine. Mai jos aveți o fotografie, iar făcând clic aici puteți vedea și un scurt filmuleț cu sunet (sper să se audă bine):
 
Cluj-Napoca 014

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Divertisment. Bookmark the permalink.

Add a reply

