Nu cumpărați mobilă de la Design Confort! (Romanian)

Am făcut acum 2 luni (!) o comandă la Design Confort în Cluj-Napoca (în p-ța cu 7 străzi), la un mic obiect de mobilier de tip pantofar. A trebuit să fac comandă pt. că dimensiunile standard nu se prea potriveau și nu puteam cumpăra ceva finalizat dinainte și expus (nici din alte locuri în care am căutat).

Deși inițial m-au spus că livrarea va fi într-o săptămână, iată că abia după 2 luni am primit obiectul, și asta doar după ce am sunat/i-am vizitat de 4 ori de-atunci încoace (în săptămânile 2, 5, 6, 7 și alaltăieri). După 2 săpt. mi-au spus că de obicei comanda vine într-o lună. În a 5-a săpt. mi-au spus că din păcate au uitat să trimită faxul cu comanda mea (!) și deci nici nu avea cum să fie gata comanda, pt. că nici nu a început (dar că vor remedia problema… rapid).

Azi am primit pantofarul… deși pe lungime era OK, pe lățime avea 5 cm mai mult decât comandasem! Asta noroc că pt. noi a fost în regulă! Dar atenție tuturor, pentru că deși faceți comandă, ei nu trec în contract nici o dimensiune (de fapt, nici nu am semnat vreun contract, ci doar am plătit un avans și mi-au dat factură pt. el – atât), deci legal nu aș fi avut ce să fac chiar dacă aș fi vrut (probabil n-aș fi putut rezolva nici cu OPC). Mi-au arătat într-un caiet că ei au notat dimensiunea incorectă, dar cu toate acestea, eu sunt sigur că dimensiunile pe care li le-am transmis la început erau corecte (pt. că am păstrat hârtia pe care am notat eu dimensiunile și pe care le-am dat-o s-o copieze la început)!

Atenție deci: nu faceți nici o comandă (și nu cumpărați nimic, pt. a-i boicota) de la Design Confort, dar în plus, orideunde faceți comandă CEREȚI să treacă pe contract (și SĂ VĂ FACĂ contract) și dimensiunile, eventual schema (desenul tehnic) al obiectului… altfel vă puteți trezi cu probleme!

Dacă noi, clienții, ne ajutăm unul pe altul să descoperim care firme sunt bune și care nu, atunci vor rămâne pe piață doar cei buni! Noi vă recomandăm (au fost totdeauna de treabă, corecți, cu contracte, respectă dimensiunile, respectă termenele, au suport excelent): Salice – scaune (pe str. București) și Marlex – birouri (pe str. Aurel Vlaicu).

De asemenea, NU vă recomandăm: Casa Augustin.

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Organizații. Bookmark the permalink.

Add a reply

