Se poartă urât (Romanian)

Iată o listă de magazine sau firme care s-au purtat urât cu noi în ultima vreme și vă recomandăm să nu aveți de-a face cu ei:
 
  • Vodafone – de vreo 3 luni mă tot sună pe nr. de telefon de Zapp să ne întâlnim să îmi ofere ceva mai ieftin ca Zappul; deși le-am zis că nu mă interesează, tot revin.
  • Magazinul Nelbo din Mărăști (str. Fabricii) – deși am făcut o comandă la o memorie pt. laptop după 2 zile aflu că tipul de la ghișeu nu a trimis-o mai departe la depozit. Am anulat-o (dacă am avut ce).
  • Pizzeria Montana din Mărăști (str. București) – servire proastă, chelnerița nici nu se uita dacă-i facem semn, ca la final să ne spună că nu știe calcula în lei noi și să-i traduc eu ce vroiam să zic despre faptul că doream să-i las ceva bacșiș!!!…

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Organizații. Bookmark the permalink.

Add a reply

