Viena, Austria, ziua 3 (Romanian)

Azi am vizitat locurile de la Schloß Schönbrunn (dintre tot ce se putea, noi am ales: tur mare, grădini private, grădini labirint, Gloriette). Apoi am fost la McDonalds și am mâncat o noutate italienească, ceva cu carne bună și sos de lămâie🙂. În fine, am fost la un hiper-mall (1 km lungime zonă comercială), la SCS – adică centrul comercial de sud). Am fost acolo cu metroul ușor (WLD), cam la jumătate de oră de Oper din Viena. Locurile sunt imense, o grămadă de magazine, dar mai ales de haine.
 
Actualizare: Seara am vizitat și orașul noaptea. Nimic interesant, noaptea Viena e un oraș cam mort.
 
Pun și poze în continuare, în același album ca în zilele trecute.

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Călătorie. Bookmark the permalink.

Add a reply

