Melodie în limba franceză în Selgros (Romanian)

Vroiam să întreb dacă nu ştie cineva, cumva, ce melodie în franceză rulează din când în când în perioada curentă la Selgros Cluj-Napoca. Am fost de mai multe ori săptămâna aceasta să facem cumpărături şi de fiecare dată am auzit-o printre alte melodii (nu în aceeaşi ordine – oare au DJ?)
 
Ideea e că mi-ar plăcea să ştiu ce melodie este şi care e autorul acesteia (sună f. bine), dar habar nu am de unde să aflu lucrurile astea. V-aş fredona-o dacă blogul ăsta ar suporta aşa ceva!
 
Dacă mergeţi prin Selgros şi o recunoaşteţi (doar una am auzit în limba franceză – sper să fie aia ), daţi un semn!

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Muzică. Bookmark the permalink.

Add a reply

