Lista neagră a comercianţilor (Romanian)

Am creat o listă neagră în care voi adăuga orice comerciant cu care am sau am avut vreodată probleme. Dacă aveţi voi alte nume pe care "merită" să le adaug, scrieţi la Comments (nu uitaţi să menţionaţi şi descrierea problemei pe care aţi avut-o cu comerciantul reclamat şi eventual un URL către situl acestuia, dacă are şi îl cunoaşteţi).

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Organizații. Bookmark the permalink.

2 Responses to Lista neagră a comercianţilor (Romanian)

  1. Unknown says:

    Ahoi,Esti fericit. Ai o lista scurta🙂. Nu o sa adaug acuma nume pt. ca nu am suficient timp😉.Asi pune totusi ceva pe ‘o lista neagra’, si nu numai pe lista asta, pe ‘toate’ listele negre, si anume: sistemul de sanatate😦. Asta ii mai groaznic decat orice comerciant, sau alte oficialitati cu birocratia lor. Si asta pt. ca ii vorba de sanatatea omului (si nu conteaza daca ii tanar, batran sau un biet copil de cateva luni). Bine ca noi (sau ma rog, o parte) ne straduim sa platim corect impozitele (si uneori nu-i simplu sa lupti cu anumite mentalitati in privinta asta) ca sa beneficiem de ce? Daca doamne fereste sa patesti ceva (sau copilul tau pateste ceva) ca stai ore in sir la usile domnilor doctori, pe care nu-i prea intereseaza, indiferent de cate atentii au primit (oricum primesc, ca doar la cine sa te duci cand esti bolnav?). A, ca apoi primesti un tratament compensat sau chiar gratuit? Si? Pe dl doctor nu-l doare pixul sa scrie reteta, problema apare doar cand ajungi la farmacie, fie nu se mai dau de mult retete compensate fie ii asa o coada si o nebunie, ca mai bine cauti cu disperare o farmacie care NU elibereaza retete compensate, nu de alta dar altfel pana ajungi acasa cu medicamentele …Ar fi multe de spus pe tema asta de ex. doamne fereste sa ajungi in spital, sau faptul ca nu te ajuta la nimic indiferent de cate asigurari private de viata sau medicale iti faci (poate dupa ce dai coltu’, dar pana atunci …), dar ma opresc pt. ca tu vorbeai de ‘comercianti’. Sau poate ca is si ‘astia’ de care zic tot niste ‘comercianti’?Numai bine,Bogy

  2. Sorin says:

    Don’t worry, lista nu e completă, doar pe ăştia mi i-am amintit momentan… Referitor la sistemul de sănătate, din câte îmi povesteşti cred că trebuie să mă bucur că n-am avut deocamdată probleme prea grave în acest domeniu… un algocalmin sau paracetamol am găsit destul de lejer dar pe la doctori n-am prea mers… va trebui oricum să-mi fac un control stomatologic că trebuie să ni-l facem de 2 ori pe an măcar, nu? (Eu n-am mai fost la stomatolog de vreo 2 ani :D)… bine, nici la alţi doctori n-am fost, dar acolo cică e suficient dacă mergi odată pe an (eu nici nu mai ţin minte când am fost ultima dată…)

Add a reply

