Revelion 2005 (Romanian)

Cum am petrecut vacanţa de iarnă? Ei bine, iată istoricul:

Pe 24 decembrie, în ajunul Crăciunului, am fost împreună cu Ioana în deplasare, la ai mei, pe Nirajului. Seara am fost în vizită la Bogdan şi Diana, prietenii noştri, să sărbătorim ziua lui Bogdan.

Pe 25 decembrie am rămas pe Nirajului, până seara, iar pe 26 am plecat la Jibou, la părinţii Ioanei, să stăm şi cu ei 2 zile. Am zăbovit pe-acolo până în 28 decembrie, lucrând pe laptop.

Ne-am întors acasă pe 28 decembrie dimineaţa şi am mai lucrat la proiecte interne din firmă, până prin 31 decembrie inclusiv. În 31 ne-am dus din nou pe Nirajului, pentru ca noaptea să o petrecem din nou la Diana şi Bogdan, împreună cu alţi 6 prieteni comuni (total 10). A fost un chef foarte reuşit, a fost mâncare super bună (ciupercile umplute făcute de noi au fost deosebit de apreciate ), iar preţul deosebit de mic (incluzând bere, Whisky, alte alcoale, răcoritori de tot soiul, plus multă mâncare, ne-a costat doar 120 de mii de persoană).

Pe data de 1 ianuarie dimineaţa am fost şi în vizită la Dani, fratele lui Bogdan. El locuieşte într-un bloc chiar lângă lacul din cart. Între Lacuri, ne-am am mai zăbovit şi pe-acolo vreo jumătate de oră, dar nu prea mai puteam de somn, aşa că pe la 7:15 am fost totuşi acasă. Am dormit până la ora 3 dupăamiaza. Seara ne-am întors la domiciliu, pe Plopilor.

Pe data de 2 ianuarie am fost în vreo 3 vizite: la mătuşile Ioanei, Titiana şi Unknown (Ica?) – cea de a doua fiind mama lui Marius. A, înainte de au venit în vizită ai mei pe la noi, împreună cu mătuşa mamei, de la Batin. Şi am mai fost şi pe la Camelia şi Sorin Şerban, pe seară, unde ne-am uitat la DVD-ul cu nunta lor.

Cam asta… Acuma ne-am întors la servici, să vedem ce şi cum va mai fi de lucru.

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Divertisment. Bookmark the permalink.

Add a reply