Small Business Manager (Romanian)

Tocmai m-am uitat un pic (foarte puţin) peste Microsoft Small Business Manager – soluţia de la Microsoft pentru gestionarea întregii companii şi mi s-a părut extraordinar.

Permite gestionarea următorarelor categorii de informaţii (da, toate acestea!):

  • Clienţi
  • Provideri
  • Inventar
  • Contabilitate (da, da!)
  • Banking
  • Angajaţi şi salarii
  • Rapoarte (multe, pe toate tipurile definite mai sus)

Adevărul e că cu adevărat util doar pentru companiile din State sau Canada, căci sunt implementate mecanismele de acolo (aceasta e în special important pentru contabilitate dar nu numai), dar oricum, am de gând să-mi fac timp să încep gestionarea DlhSoft (măcar clienţii, providerii, inventarul, angajaţii) direct din Small Business Manager. Vă ţin la curent.

Am ataşat un screenshot să vedeţi cum arată.

About Sorin Dolha

My passion is software development, but I also like physics.
This entry was posted in Computere și Internet. Bookmark the permalink.

Add a reply

